03 marca 2019

Zakończenie misji w Polsce


DYPLOMACJA/HANDEL 
ROSJA


Z poczty mailowej

Warszawa, 26 lutego 2019
Denis Bieliajew
Szanowni Państwo! Drodzy Przyjaciele!
28 lutego br. kończy się moja misja w Przedstawicielstwie Handlowym przy Ambasadzie Federacji Rosyjskiej w Warszawie. Podsumowując swój pobyt w Polsce, mogę powiedzieć, że był to dla mnie niezwykle pożyteczny i owocny okres, obfitujący w ciekawe wydarzenia i spotkania ze wspaniałymi ludźmi. Cieszę się, że miałem możliwość zapoznać się z Wami i bardzo żałuję, że nie mogę każdemu uścisnąć dłoni i podziękować za współpracę i wsparcie. Mam jednak nadzieję, że nie jest to nasze ostatnie spotkanie i w przyszłości będziemy mieli jeszcze okazję realizować wspólne projekty.
Zawsze możecie mnie znaleźć pod następującymi namiarom (...). Raz jeszcze dziękuję za możliwość współpracy z Wami i serdecznie życzę sukcesów!
Łączę wyrazy szacunku, 
Denis Beliaev 
Radca
Przedstawicielstwo Handlowe
Ambasada Federacji Rosyjskiej w Rzeczypospolitej Polskiej
Торговое представительство Российской Федерации в Республике Польша

***

Szczecin, 26 lutego 2019 
Szanowny Panie Radco,
Drogi panie Denisie Bieliajew, 
Ze smutkiem przyjmuje tę wiadomość, bo owocna współpraca zawsze sprzyja poprawie trudnych relacji polsko-rosyjskich. Ale, trudno, takie jest życie na misjach.
Mam nadzieję, że na nowej placówce, w nowym miejscy pracy nadal będzie Panu sprzyjało powodzenie i sukcesy.
Ze swej strony dziękuję za Pana pracę w Polsce. Moje kontakty ze sferą biznesową w Rosji oceniam szalenie pozytywnie, spotkania w Moskwie, Kaliningradzie czy też Petersburgu, przyniosły mi wiele ciekawych informacji, jakie mogłam potem pokazać polskim czytelnikom branżowego, "morskiego" pisma z którym współpracuję na stale.
Życząc powodzenia
serdecznie pozdrawiam 
Red. Zofia Bąbczyńska-Jelonek

***

Warszawa, 27 luty 2019 
Szanowna Pani Redaktor, 
Bardzo dziękuję za miłe słowa!
Łączę wyrazy szacunku, 
Denis Beliaev 
Radca
Przedstawicielstwo Handlowe
Ambasada Federacji Rosyjskiej w Rzeczypospolitej Polskiej
Tорговое представительство Российской Федерации в Республике Польша


***

Przedstawicielem Handlowym FR w Polsce jest obecnie Wadim Niefiedow (Nefedov)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz