16 marca 2018

Polityczna cenzura na Facebook'u

Amerykański portal społecznościowy Facebook poinformował mnie iż zlikwidował moje dwa komentarze, bowiem naruszyłam "zasady".  I oczywiście, zablokował mi konto na trzy dni.

Nie wiem jakie to "zasady" u Amerykanów powodują ograniczenie wolności słowa, w każdym razie taka cenzura jest sprzeczna z polską konstytucją, póki co! Z amerykańską - także. Ciekawa jestem, czy Mark Zuckerberg, prezes Facebook, Inc. wie, co wyprawiają jego podwładni. Jak nie wie, to mu chętnie pokaże.




Treść obu moich komentarzy jest autonomiczną opinią, dotyczącą polskiej i europejskiej polityki, nie zawiera żadnych treści niedozwolonych.
FB nie likwiduje wpisów pod adresem wyżej wspomnianych osób - wyrażanych przez Internautów w sposób szalenie dosadny i wulgarny. Bo na FB  być prymitywnym chamem można być, ale  poglądów politycznych, sprzecznych z intencją oszołomstwa z PiS - już nie można.posiadać. 
I tak zostałam zakwalifikowana jako element wojny hybrydowej Polski z Rosją. Oczywiście w kategorii - wróg Polski, na usługach Kremla..
Ponieważ komentarze do kasacji na FB zgłaszają Internauci, a FB reaguje automatycznie i bezmyślnie, zatem można sądzić, jakby powiedziała premier May -  z wielką dozą prawdopodobieństwa -- że to polska strona wprowadza cenzurę polityczną wobec osób, których poglądów nie akceptuje..
To, że się moje poglądy polityczne KOMUŚ bardzo nie podobają, a zwłaszcza te, ujawniane na portalu mediów rosyjskich, jak SPUTNIK - wiem od dawna. 

Chamskie, wulgarne wyzwiska z groźbami z tego powodu mam na porządku dziennym. 
To z ostatnich dni, które ukazały się w komentarzach przesyłanych przez stronę Sputnika::

14.03.2018, 18,21
Użytkownik Ruski obesraniec
Rodzina królewska nie pojawi się na MŚ 2018 w Rosji https://pl.sputniknews.com/swiat/201803147541803-Sputnik-rodzina-krolewska-Mundial-Rosja-Skripal/
Tekst komentarza:
Zofia Bąbczyńska-Jelonek, takich ubekow jak ty tam w Rosji przyjmuja z otwartymi rekoma, wypad z Polski do Putinlandu stara komucho.


14.03.2018 , 18.43
Użytkownik Ruski obesraniec
Lamenty Wóycickiego czyli Wojna hybrydowa Rosji z Polską https://pl.sputniknews.com/opinie/201803137523681-Lamenty-Woycickiego-Wojna-hybrydowa-Rosji-z-Polska-IPN-Zofia-Babczynska-Jelonek/
Tekst komentarza:
"FB po tym wyżej opublikowanym artykule - zablokował mi Konto" Ale nam wszystkim z tego powodu przykro, moze sie u Putina poskarzysz wredna komucho?


Listy przesłane pod mój adres na Sputniku

15.03.2018, godz. 10.18
Nadawca: Ruski obesraniec ( =?utf-8?b??= )
Treść:
No i co ruska kurwo? Jak teraz samopoczucie jak cie z FB zbanowali? Ty stara skurwiala pizdo mozesz sobie pisac w ruskich mediach bo zaden Polak nie ma zamiaru twoich komuchowych wypocin czytac. Spierdalaj do Putinlandu bo cie tutaj jeszcze jakies nieszczescie spotka.


15.03.2017, godz. 18.19
Nadawca: Christoffersoon ( =?utf-8?b??= )
Treść:
Bolszewicka pizdo, dzisiaj juz bylas na zebraniu ubeckich kombatantow?


Język tego komentatora jest plugawy, wulgarny, ale tak się składa, że nie wiele lepszy mój adwersarz słyszy z mediów od polityków czy żurnalistyki orientacji  prawicowej, zwłaszcza skrajnie nacjonalistycznych czy tzw..patriotyczno-narodowych. Jest tylko bardziej prymitywny i mniej finezyjny w obelgach. 
Taki jest obecnie w naszym kraju poziom dyskusji politycznej, i nie tylko.

W stronach Sputnika - tego typu komentarze są likwidowane, a komentator blokowany, na stronach Facebook'u - nie.. Tam likwiduje się opinie polityczne, a prymitywne chamstwo ma ma wolny wjazd. 
A potem Amerykanie biadolą że ludzie sympatyzuj\ą z Rosją, a nie z USA. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz