19 marca 2018

Polityczna cenzura na Facebook'u - ciąg dalszy

Polscy funkcjonariusze walki hybrydowej z Rosją w swoim zaangażowaniu w pracy są już w takim amoku, że tracą resztki racjonalnego myślenia i stwarzają sytuację, w której  administratorzy Facebook'a wychodzą na idiotów. Powoli ugruntowuje się też powszechne mniemanie, że Facebook jest wykorzystywany do walki politycznej.
Zamieściłam dzisiaj rano na swojej stronie FB niewielki komentarz dot. wczorajszych wyborów prezydenckich w Rosji, ze zwróceniem uwagi, że oświadczenia polskiego MSZ, iż Polska nie uznaje tych wyborów na Krymie - nie warte było funta kłaków, bowiem Krymianie z wielką ochotą zagłosowali, w tym też Tatarzy krymscy nad którymi użala się też Polska.
Dzisiejszy  mój komentarz na FB

Oczywiście na reakcję nie trzeba było długo czekać. Kilka godzin zaledwie, dwie, trzy?....
FB poinformował mnie iż zawiesza mi możliwość komentowania rzeczywistości na FB na tydzień, bo skomentowałam niezgodnie ze standardami FB ...bociany! Na dodatek kilka miesięcy temu!
Dyskryminacja osób (bociany, to osoby wg FB) ze względu na....

Walka z poglądami trwa w Polsce, jak w czasach stalinowskich! Ograniczanie wolności wyrażania opinii - także! Każde chwyty są dozwolone.  rzecz jasna jest to walka z wiatrakami, bo ja ani poglądów nie mam zamiaru zmieniać, ani rezygnować z konstytucyjnego prawa i upowszechniania ich publicznie, w tym także w rosyjskich mediach!. 
Natomiast lojalnie ostrzegam tropicieli moich poglądów i bojowników hybrydowej wojny z Rosją - że im więcej takich nonsensów, tym lepsza i wiarygodniejsza  dla mnie argumentacja do pisemnej skargi, jaka niebawem wyląduje na biurku prezesa FB, pana Marka Zuckerberga.
Moja w tym głowa, by zdrowo odczuł idiotyzm osób, które chcą wchodzić ze mną na dróżki wojenne z naruszaniem moich praw obywatelskich i człowieka w rozumieniu prawa międzynarodowego i polskiej konstytucji..  
Sprawa duperelna, ale im bardziej idiotyczna, tym bardziej medialna, nośna.


1 komentarz:

  1. Do Anonima z 18.03.2018 - Twój komentarz się nie ukarze się.
    Blog jest moderowany.
    Jeśli chcesz zamieszczać komentarze na moim blogu, to zgodnie ze standardami tu obowiązującymi, po określone w informacji po prawej stronie.
    Jednocześnie wyjaśniam, że Twoje stwierdzenie:
    "sama na ruskim sputniku (portalu Sputnik - red.) jako moderator kasujesz posty Polaków, którzy mają odmienne zdanie od twojego (prorosyjskiego) zdania, wypisujesz bluzgi i pomówienia na Polaków i Polskę"
    - mijają się z prawda. Nie jestem moderatorem Sputnika i nie mam fizycznej możliwości moderowania tamtych stron. To może wykonać wyłącznie moskiewska redakcja.
    - w żadnym z moich tekstów opublikowanych na łamach Sputnika ani jako artykuły i felietony, ani też jako komentarze - nie posługuję się "bluzgami" i "pomówieni9ami". Każdy każda informacja podana przeze mnie jest odzwierciedlona w weryfikowanych faktach. Nie zawiera żadnych pomówień
    Natomiast często wyrażam swoje krytyczne opinie nie o Polsce, lecz o polskich przedstawicielach politycznego establishmentu - politykach, parlamentarzystach, członkach rządu i innych państwowych władz. Prawo do tego gwarantuje mi polska konstytucja oraz zawarte przez Polskę umowy międzynarodowe.
    Co do propozycji oddania emerytury i przeniesienia się do Rosji - "jeśli ci tak żle w Polsce" - to informuję,że czuję się w Polsce doskonale , wypracowanej emerytury nie mam zamiaru oddawać a Rosję zwiedzam co roku.
    Tak na marginesie, gdybym zdecydowała się emigrować do Rosji, to polska emerytura emigruje ze mną.
    Jak już coś mi imputujesz, to rób to z sensem i postaraj się więcej wiedzieć na tematy, jakie poruszasz.

    OdpowiedzUsuń