25 grudnia 2016

Niepowetowana strata kultury rosyjskiej



Nad ranem, 25 grudnia 2016,

w dzień Bożego Narodzenia

kultura rosyjska poniosła  niepowetowaną stratę

W katastrofie lotniczej nad Morzem Czarnym koło Soczi,

lecąc na koncert noworoczny dla żołnierzy rosyjskich do Syrii

zginęło

64 CZŁONKÓW  

wraz z dyrektorem 
generałem

 WALERIJEM CHALIŁOWEM

słynnego na całym świecie,

cenionego i zawsze przyjmowanego

z wielkim aplauzem w Polsce

Akademickiego Zespołu Pieśni i Tańca Armii Rosyjskiej

im: A.W. Aleksandrowa,

znanego  pod nazwą

CHÓRU ALEKSANDROWA



W katastrofie zginęli również

 znana z leczenia dzieci

poszkodowanych wojnami,

m.in. w Donbasie na Ukrainie,

lekarz-pediatra

dyrektor organizacji „Sprawiedliwa Pomoc”

 JELIZAWIETA GLINKA

(Doktor Liza)

*

DZIEWIĘCIU DZIENNIKARZY 

oraz

8 CZŁONKÓW ZAŁOGI SAMOLOTU

DWÓCH URZĘDNIKÓW FEDERALNYCH

 w tym:

ANTON GUBANKOW

Szef Wydziału Kultury MON FR



Moje serce ogarnia niewypowiedziany smutek i głęboki żal….

Rodzinom,  Bliskim i Przyjaciołom

OFIAR

tragicznej katastrofy

przesyłam najszczersze kondolencje. 

i wyrazy współczucia.

Na zawsze pozostaną w mojej serdecznej pamięci. 

R.I.P.

3 komentarze:

  1. Tak mi smutno, tak mi żal. W ubiegłym roku byłam na koncercie tego niezwykłego Chóru. Niezapomniane przeżycie i uczucie, że obcuje się z wielkimi Artystami i że jesteśmy sobie bliscy Rosjanie i Polacy. A dziś taka tragedia. Te święta będą bardzo smutne dla mnie i mojej rodziny.
    Wyrazy najgłębszego współczucia dla całego Narodu Rosyjskiego. Dziś płacze z Wami cały świat.

    Wiesnuszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Żal, tak przeraźliwy żal Tak pięknych ludzi, Doktor Liza -lekarz dzieci Donbasu i Syrii, zespół Aleksandrowa, dziennikarze, Ludzie - Cześć Waszej pamięci, i Krajowi, Ojczyźnie Takich pięknych Ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Głęboki żal i współczucie. Byli w drodze umilić życie walczących o wolność zabijanych Syryjczyków.
    jasny gwint

    OdpowiedzUsuń