05 czerwca 2013

KOMUNIKAT

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Goście
Mam świadomość, że czekacie Państwo na zapowiedziany artykuł dot. polityki zagranicznej UE.Ukaże się on na początku przyszłego tygodnia, uznałam, bowiem,że do jego zakończenia potrzebne będą wyniki szczytu Rosja-UE, który się właśnie zakończył. 
Artykuł będzie poszerzony o aspekty bezpieczeństwa, w tym także o alianse militarne w łonie UE, bowiem z pewnych działań niektórych unijnych państw wynika, że istnieje wg nich zagrożenie, nie tyle ze strony terroryzmu światowego, co wydaje się być zjawiskiem normalnym, ale ze strony państw trzecich, przede wszystkim Rosji. O tych  dosyć irracjonalnych lękach, w kontekście unijnej polityki zagranicznej i powiązanej z nią wojskowej - też trzeba wspomnieć.
Ponieważ od jutra uczestniczę w Polsko-Niemieckich Dniach Mediów we Wrocławiu, nie jestem w stanie przygotować należycie artykułu  wcześniej. Nie mam jeszcze wszystkich dokumentów i materiałów z  spotkania na szczycie Rosji i UE..
Zapraszam tymczasem na łamy polskojęzycznej redakcji internetowej "Głosu Rosji"  gdzie w najbliższy  poniedziałek (10 czerwca) ma się ukazać mój kolejny felieton dot. rządowych relacji polsko-rosyjskich, pod roboczym tytułem  "Dialog i porozumienie zdalnie kierowane". 
Patrz: -  http://polish.ruvr.ru/2013_06_10/Dialog-i-porozumienie-zdalnie-sterowane/
Jest on poniekąd tematycznie powiązany z przyszłym artykułem. 
Serdecznie pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz